Blog o content marketingu

Redagowanie tekstu – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

24.02.2023

Redagowanie tekstu – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

W content marketingu zdecydowanie najważniejsze są treści pisane – tego nie da się ukryć. Zalicza się do nich opisy kategorii i produktów, artykuły blogowe, posty do mediów społecznościowych czy newslettery. Samo przygotowanie tekstów to jednak dopiero początek. Zanim puścisz w świat jakąkolwiek publikację, najpierw trzeba ją dokładnie sprawdzić. [...]

czytaj więcej

Real time marketing, czyli jak prowadzić marketing w czasie rzeczywistym

14.02.2023

Real time marketing, czyli jak prowadzić marketing w czasie rzeczywistym

Mówiąc o content marketingu, bardzo często powtarzam, że w tym przypadku najważniejsza jest strategia i szczegółowy plan działania. Wtedy wszystkie prace są bardzo dobrze poukładane, zaplanowane oraz przemyślane. Czasem jednak te najtrafniejsze zagrania, dzięki którym marka ma ogromną szansę na wyróżnienie się z tłumu, nie muszą, a wręcz [...]

czytaj więcej

Kim jest content writer i czym różni się od copywritera?

25.01.2023

Kim jest content writer i czym różni się od copywritera?

Coraz częściej na polskim rynku można spotkać się z zawodem, jakim jest content writer. Większość, słysząc, czy widząc taką nazwę, niemalże od razu kojarzy ją sobie z copywritingiem. Przez to można stwierdzić, że te dwa określenia funkcjonują jako swoje synonimy. Czy jednak aby na pewno tak jest z [...]

czytaj więcej

Social selling – zbuduj długotrwałą relację ze swoimi klientami

23.01.2023

Social selling – zbuduj długotrwałą relację ze swoimi klientami

Jeśli nie ma Cię w social mediach, to tak, jakbyś nie istniał – słyszałeś z pewnością chociaż raz to powiedzenie. Jest w nim ogrom prawdy. Obecnie z mediów społecznościowych korzysta aż 72% Polaków. Są to oczywiście dane z 2022 roku – z raportu Digital. Nic więc dziwnego, że [...]

czytaj więcej

User generated content – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

17.01.2023

User generated content – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Czy content może tworzyć się samodzielnie? Poniekąd oczywiście, że tak. I nie mówię tutaj wcale o popularnej w ostatnim czasie sztucznej inteligencji – tworzącej teksty wątpliwej jakości w kilka sekund. Mam na myśli user generated content, który ma ogromną wartość – zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów. [...]

czytaj więcej

Growth hacking – poznaj niekonwencjonalną technikę marketingową!

10.01.2023

Growth hacking – poznaj niekonwencjonalną technikę marketingową!

Każdy marketer marzy o tym, aby wprowadzać coraz to nowsze i skuteczniejsze metody pozyskiwania nowych odbiorców. Najlepiej by było jeszcze, gdyby przy okazji techniki te były dużo tańsze niż tradycyjne rozwiązania reklamowe i innowacyjne. Zdziwisz się, gdy powiem Ci, że coś takiego istnieje? Growth hacking, bo to o [...]

czytaj więcej

Rich content – co to jest i jak o niego zadbać?

20.12.2022

Rich content – co to jest i jak o niego zadbać?

Czytałeś kiedyś publikację Joann Peck i Suzanne B. Shu The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership? Na jej potrzeby zostały przeprowadzone badania konsumentów, które pokazały, że już samo dotknięcie danego przedmiotu wzbudza w kliencie chęć jego nabycia. Trzymając coś w dłoniach, łatwiej wyobrazić sobie, że jest to [...]

czytaj więcej

Potrzeby klienta – poznaj ich cztery poziomy oraz trzy wymiary motywacji, by pisać skuteczniej!

27.10.2022

Potrzeby klienta – poznaj ich cztery poziomy oraz trzy wymiary motywacji, by pisać skuteczniej!

Warsztat, doświadczenie, copywriterski kunszt – nie da się ukryć, że to wszystko jest potrzebne, by móc tworzyć dobre treści e-commerce. Aby jednak teksty sprzedażowe były skuteczne, trzeba przede wszystkim znać potrzeby klienta. Bez tego ani rusz! Mając świadomość, na czym zależy konsumentowi, jesteś w stanie pisać tak, by [...]

czytaj więcej

Content – co to znaczy w praktyce? Poznaj formy i rodzaje contentu

17.10.2022

Content – co to znaczy w praktyce? Poznaj formy i rodzaje contentu

Mówiąc o content marketingu, nie można zapomnieć o… contencie! W końcu to najważniejszy element wszelkich prowadzonych działań. To właśnie z jego pomocą jesteś w stanie skutecznie realizować swoje zamierzenia i cele. Pojęcie to wydaje się dość proste i oczywiste dla każdej osoby, która “siedzi” w temacie. Czasem jednak [...]

czytaj więcej

Copywriting - Firma Kropla Wyobraźni

© Copyright 2023 Agencja copywriterska Kropla Wyobraźni. All rights reserved.