18.04.2023
Określenie grupy docelowej to jedno z największych wyzwań stojących przed każdą firmą. Jest to tak naprawdę najważniejszy z elementów każdej biznesowej strategii. Bez zdefiniowanych odbiorców tak naprawdę ani rusz! W końcu trzeba wiedzieć, do kogo mają być kierowane wszelkie komunikaty oraz działania promocyjne. Dziś pokażę Ci więc, jak [...]
28.03.2023
Treści pisane mają ogromne znaczenie w content marketingu. Musisz jednak pamiętać, że niekiedy warto wspomóc się czymś jeszcze. Mowa tutaj oczywiście o przekazie wizualnym, a konkretniej infografikach. Te mogą stać się świetnym uzupełnieniem zarówno wpisu blogowego, jak i opisu produktu czy nawet posta lub newslettera. To niezwykle przyjazna [...]
24.02.2023
W content marketingu zdecydowanie najważniejsze są treści pisane – tego nie da się ukryć. Zalicza się do nich opisy kategorii i produktów, artykuły blogowe, posty do mediów społecznościowych czy newslettery. Samo przygotowanie tekstów to jednak dopiero początek. Zanim puścisz w świat jakąkolwiek publikację, najpierw trzeba ją dokładnie sprawdzić. [...]
14.02.2023
Mówiąc o content marketingu, bardzo często powtarzam, że w tym przypadku najważniejsza jest strategia i szczegółowy plan działania. Wtedy wszystkie prace są bardzo dobrze poukładane, zaplanowane oraz przemyślane. Czasem jednak te najtrafniejsze zagrania, dzięki którym marka ma ogromną szansę na wyróżnienie się z tłumu, nie muszą, a wręcz [...]
25.01.2023
Coraz częściej na polskim rynku można spotkać się z zawodem, jakim jest content writer. Większość, słysząc, czy widząc taką nazwę, niemalże od razu kojarzy ją sobie z copywritingiem. Przez to można stwierdzić, że te dwa określenia funkcjonują jako swoje synonimy. Czy jednak aby na pewno tak jest z [...]
23.01.2023
Jeśli nie ma Cię w social mediach, to tak, jakbyś nie istniał – słyszałeś z pewnością chociaż raz to powiedzenie. Jest w nim ogrom prawdy. Obecnie z mediów społecznościowych korzysta aż 72% Polaków. Są to oczywiście dane z 2022 roku – z raportu Digital. Nic więc dziwnego, że [...]
17.01.2023
Czy content może tworzyć się samodzielnie? Poniekąd oczywiście, że tak. I nie mówię tutaj wcale o popularnej w ostatnim czasie sztucznej inteligencji – tworzącej teksty wątpliwej jakości w kilka sekund. Mam na myśli user generated content, który ma ogromną wartość – zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów. [...]
10.01.2023
Każdy marketer marzy o tym, aby wprowadzać coraz to nowsze i skuteczniejsze metody pozyskiwania nowych odbiorców. Najlepiej by było jeszcze, gdyby przy okazji techniki te były dużo tańsze niż tradycyjne rozwiązania reklamowe i innowacyjne. Zdziwisz się, gdy powiem Ci, że coś takiego istnieje? Growth hacking, bo to o [...]
20.12.2022
Czytałeś kiedyś publikację Joann Peck i Suzanne B. Shu The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership? Na jej potrzeby zostały przeprowadzone badania konsumentów, które pokazały, że już samo dotknięcie danego przedmiotu wzbudza w kliencie chęć jego nabycia. Trzymając coś w dłoniach, łatwiej wyobrazić sobie, że jest to [...]
27.10.2022
Warsztat, doświadczenie, copywriterski kunszt – nie da się ukryć, że to wszystko jest potrzebne, by móc tworzyć dobre treści e-commerce. Aby jednak teksty sprzedażowe były skuteczne, trzeba przede wszystkim znać potrzeby klienta. Bez tego ani rusz! Mając świadomość, na czym zależy konsumentowi, jesteś w stanie pisać tak, by [...]
17.10.2022
Mówiąc o content marketingu, nie można zapomnieć o… contencie! W końcu to najważniejszy element wszelkich prowadzonych działań. To właśnie z jego pomocą jesteś w stanie skutecznie realizować swoje zamierzenia i cele. Pojęcie to wydaje się dość proste i oczywiste dla każdej osoby, która “siedzi” w temacie. Czasem jednak [...]
Interesuje Cię content marketing i copywriting? Blog Kropla.co to miejsce, dzięki któremu dowiesz się więcej na temat tych zagadnień i zwiększysz tym samym swoje umiejętności.
Stworzyliśmy je po to, aby dzielić się praktyczną wiedzą w przystępny, prosty i rzetelny sposób – bez zbędnego lania wody. W artykułach staramy się przekazywać cenne wskazówki i porady, dzięki którym będziesz w stanie tworzyć lepszy content. Taki, który będzie sprzedawać, ale też budzić emocje oraz edukować odbiorców, dając im odpowiedzi na nurtujące pytania.
Wiemy jednak, że sama teoria to nie wszystko. Wpisy staramy się zawsze podpierać licznymi przykładami, dzięki którym lepiej zrozumiesz istotę danych zagadnień i będziesz w stanie od razu wykorzystać je w praktyce. To coś, co zdecydowanie wyróżnia nasz blog. Content marketing i copywriting to w końcu dziedziny, o których nie da się rozmawiać bez konkretnych świeżych przykładów.
Nasz blog o content marketingu jest tworzony dla wszystkich – zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Każdy z pewnością znajdzie tu coś dla siebie!
Jaką tematykę porusza nasz blog? Content marketing to zdecydowanie zagadnienie, na którym skupiamy się najbardziej. Z tego też powodu znajdziesz tutaj liczne wskazówki na temat tworzenia wartościowych treści, przygotowywania strategii działań contentowych, określaniu grup docelowych czy wykorzystywaniu w praktyce innowacyjnych metod oraz technik na pozyskanie nowych klientów.
Nie da się jednak ukryć, że przy tworzeniu większości treści kluczową rolę odgrywa copywriting. Blog jest więc również miejscem, z którego dowiesz się, jak pisać skutecznie. W artykułach podpowiadamy, jak operować językiem korzyści, jak tworzyć teksty dopasowane do grupy odbiorców, jak wykorzystywać w praktyce zasadę odwróconej piramidy czy metodę KISS.
Zdradzamy przy tym tajniki, z których korzystamy na co dzień. A to wszystko po to, abyś był w stanie jak najlepiej wyszlifować swój warsztat!
Regularnie pracujemy nad nowymi tematami wspartymi licznymi praktycznymi przykładami, dlatego, jeśli zależy Ci na poszerzeniu swojej wiedzy, koniecznie śledź nasz blog o content marketingu! Cenne wskazówki i porady są na wyciągnięcie Twojej ręki!
Miłej owocnej lektury!
© Copyright 2023 Agencja copywriterska Kropla Wyobraźni. All rights reserved.