06.10.2023
W tym artykule odkryjemy więc wspólnie tajniki skutecznego marketingu treści. Z lektury dowiesz się, jakie działania warto wykorzystać, aby promować sklep z narzędziami w sposób, który przyciągnie uwagę klientów i zwiększy lojalność wobec marki. Przekonasz się, dlaczego warto inwestować w treści, które nie tylko edukują, ale także inspirują oraz budują zaufanie. Gotowy na podróż po świecie content marketingu, która odmieni sposób, w jaki postrzegasz promocję swojego sklepu z narzędziami? Zaczynajmy! [...]
25.09.2023
Content w marketingu kojarzy się głównie z treściami umieszczanymi na stronie firmowej czy we wszelkich innych kanałach służących do komunikacji z odbiorcami. Warto jednak pamiętać, że poniekąd taka zawartość może wychodzić poza działania prowadzone w sieci. Świetnym przykładem będzie chociażby odzież reklamowa. Z jej pomocą jesteś przecież w stanie promować swoją markę poza Internetem. W jaki sposób, dlaczego warto postawić na takie rozwiązanie i kiedy powinno sprawdzić się idealnie? O tym opowiem dokładnie w dzisiejszym artykule, w którym pod lupę wezmę właśnie content na odzieży reklamowej! [...]
21.09.2023
Podstawą udanej współpracy jest komunikacja. To właśnie w ten sposób można poznać oczekiwania każdej ze stron i dopasować działania tak, aby osiągnąć zamierzone cele. W przypadku działań marketingowych jednym z najlepszych sposobów na dojście do porozumienia jest oczywiście brief. Niestety wiele osób uważa, że jego przygotowanie to po [...]
07.09.2023
Pamiętasz, jak w dzieciństwie starałeś się subtelnie manipulować rodzicami? Zapewne nieraz powiedziałeś im – Wszyscy to mają, Wszyscy idą itp. Działałeś tak, ponieważ chciałeś ich do czegoś przekonać – by coś Ci kupili, na coś Ci pozwoli. Nieświadomie starałeś się wywrzeć na nich jakiś wpływ. Rodzice najczęściej zapewne [...]
23.08.2023
W jednym z poprzednich artykułów wspominałam o tym, że użytkownicy są w sieci, brzydko mówiąc, dość leniwi. Przeważnie przeglądają poszczególne strony tak, jakby byli w letargu. Aby ich z niego wytrącić, musisz jasno powiedzieć, co mają zrobić. Służy do tego oczywiście call to action (CTA), czyli wezwanie do [...]
13.08.2023
Dobry copywriter to skarb dla firmy. Teksty, które wychodzą z jego klawiatury, wpływają na wizerunek i odbiór marki na zewnątrz. Artykuły na blogi, opisy kategorii i produktów, treści przeznaczone do mediów społecznościowych – wachlarz zadań copywritera jest naprawdę szeroki. Jego umiejętności wspierają pozycjonowanie strony internetowej, pomagają przyciągać klientów. [...]
02.08.2023
Skuteczna komunikacja to podstawa! Mowa tutaj zarówno o życiu codziennym, jak i biznesowych relacjach z klientami. Wszelkie komunikaty muszą być zrozumiałe i przedstawiać istotę danego problemu bądź zagadnienia. Wiem jednak, że dla wielu copywriterów – i nie tylko – jest to dość duża trudność. W końcu jak prostymi [...]
21.07.2023
Oglądałeś kiedyś Shreka, prawda? To ekranizacja, która zyskała ogromną popularność przede wszystkim ze względu na swój uniwersalny rodzinny charakter. Zarówno dzieci, jak i rodzice czy dziadkowie znajdą w niej coś dla siebie. Każdy, niezależnie od wieku, oglądając tę bajkę, będzie mógł się nieco pośmiać, rozluźnić i wciągnąć w [...]
19.07.2023
Mówi się, że w Internecie nic nie ginie. Czy aby na pewno? W końcu każdego dnia tworzy się tysiące – jak nie miliony – nowych treści. I nie mówię tutaj tylko o relacjach w mediach społecznościowych, które z automatu znikają po 24 godzinach. Każdego dnia do sieci trafiają [...]
07.07.2023
Wnikliwie czytasz blogi branżowe czy te, dzięki którym możesz rozwijać swoje pasje? Jeśli często wybierasz jedno źródło informacji, zapewne widzisz, że dany copywriter ma jakiś swój osobisty styl pisania – taki, który go wyróżnia. Po lekturze tekstu od razu widzisz, że pisała go akurat ta jedna osoba. Treści, [...]
14.06.2023
„Zarówno media, jak i marketing muszą liczyć się ze specyfikacją współczesnego konsumenta informacji: niecierpliwego, mającego niewiele czasu na czytanie rozbudowanych tekstów, oczekujących informacji podanej na tacy„. Tak o zasadzie odwróconej piramidy pisze Maciej Dutko w swojej książce Copywriting internetowy. Wedle założeń tej reguły, najważniejsze informacje należy więc zawsze [...]
19.05.2023
Planujesz rozpoczęcie działań content marketingowych? Pamiętaj, by najpierw odpowiednio się do tego przygotować. W tym celu konieczne będzie opracowanie strategii. Spisany dokument wskaże drogę, którą należy dążyć, by osiągnąć sukces. Będzie wyznacznikiem konkretnych prac do wykonania. Tym samym wszystkie działania zostaną odpowiednio uporządkowane. Każda osoba czuwająca nad projektem [...]
Interesuje Cię content marketing i copywriting? Blog Kropla.co to miejsce, dzięki któremu dowiesz się więcej na temat tych zagadnień i zwiększysz tym samym swoje umiejętności.
Stworzyliśmy je po to, aby dzielić się praktyczną wiedzą w przystępny, prosty i rzetelny sposób – bez zbędnego lania wody. W artykułach staramy się przekazywać cenne wskazówki i porady, dzięki którym będziesz w stanie tworzyć lepszy content. Taki, który będzie sprzedawać, ale też budzić emocje oraz edukować odbiorców, dając im odpowiedzi na nurtujące pytania.
Wiemy jednak, że sama teoria to nie wszystko. Wpisy staramy się zawsze podpierać licznymi przykładami, dzięki którym lepiej zrozumiesz istotę danych zagadnień i będziesz w stanie od razu wykorzystać je w praktyce. To coś, co zdecydowanie wyróżnia nasz blog. Content marketing i copywriting to w końcu dziedziny, o których nie da się rozmawiać bez konkretnych świeżych przykładów.
Nasz blog o content marketingu jest tworzony dla wszystkich – zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Każdy z pewnością znajdzie tu coś dla siebie!
Jaką tematykę porusza nasz blog? Content marketing to zdecydowanie zagadnienie, na którym skupiamy się najbardziej. Z tego też powodu znajdziesz tutaj liczne wskazówki na temat tworzenia wartościowych treści, przygotowywania strategii działań contentowych, określaniu grup docelowych czy wykorzystywaniu w praktyce innowacyjnych metod oraz technik na pozyskanie nowych klientów.
Nie da się jednak ukryć, że przy tworzeniu większości treści kluczową rolę odgrywa copywriting. Blog jest więc również miejscem, z którego dowiesz się, jak pisać skutecznie. W artykułach podpowiadamy, jak operować językiem korzyści, jak tworzyć teksty dopasowane do grupy odbiorców, jak wykorzystywać w praktyce zasadę odwróconej piramidy czy metodę KISS.
Zdradzamy przy tym tajniki, z których korzystamy na co dzień. A to wszystko po to, abyś był w stanie jak najlepiej wyszlifować swój warsztat!
Regularnie pracujemy nad nowymi tematami wspartymi licznymi praktycznymi przykładami, dlatego, jeśli zależy Ci na poszerzeniu swojej wiedzy, koniecznie śledź nasz blog o content marketingu! Cenne wskazówki i porady są na wyciągnięcie Twojej ręki!
Miłej owocnej lektury!
© Copyright 2023 Agencja copywriterska Kropla Wyobraźni. All rights reserved.